tisdag, mars 23, 2010

"Bluesjam - Supraphonic"

Pelle är ju riktigt privilegierad som kan delta i Bluesjam varje vecka.

Det här är det närmaste ett riktigt offentligt och bra Bluesjam jag varit det senaste året:

http://www.youtube.com/watch?v=HD7DBFvAJ2o

Å det närmaste jag kommer i årgång vad Supraphonic beträffar är en från 1969 men här spelar jag på en från 1970, alltså 11 år yngre. Men jag klagar inte utan är väldigt nöjd med den, trots att den inte är COB utan en alldeles vanlig Ludaloy.

Jaha gôtt fôlk, det här var mitt bidrag till "Örongodis" hoppas det skall få era hörselgångar att vibrera och hålla tinnitusen på avstånd en liten stund ;-)


Ha de gôtt VintageDrummers hälsar

Kenth

3 kommentarer:

Lars H "moderator" sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lars H "moderator" sa...

Det roliga med Ludwigvirvlar är att de låter bra.
Punkt slut.
/L

BIRDMOUNTAIN sa...

Grymt sväng, Kenth! HF