fredag, november 20, 2009

Mer

Äsch,,,det skrivs så lite här. Så jag fyller på..

Hmm,
Någon som har en Camco valnut finish 16x16 stomme ? Köpte just 12 20 och 16 Camcostommar från USA för att komplettera med den hardware jag redan inhandlat. Nu ligger golvpukan i fyra delar på vardagsrumsgolvet...pga olycka med tyngd.. Intressant om man vill inspektera plykonstruktionen,,,inget mer.
Där sprack drömmen om det setet,,om nu ingen har?,,,jaså inte det....trodde väl det!

Fö fick jag till slut tag i en Rogers Powertone virvel matchande mitt Rogers Black Oysterset från ca 69.
Rätt skrivet! Black Oyster, exakt som Ludwigs, tillverkade under en kort tid...

Priset på virveln?? inhumant

3 kommentarer:

Lars H "moderator" sa...

Trist med olyckor. Upptäckte häromdagen en spricka i min favoritcrash, A-Zildjan hollow logo 18" thin crash.

Black oyster Rogers är fantastiskt snygga. Eftersom det är samma black oyster som Ludwig:-)
Är det samma sjuka priser på virvlarna som Ludwig?
Själva trummorna brukar vara mer ok.

/Lars

tjjaf ! kbong sa...

Samma sick prices + . Men känns ändå värt...

tjjaf ! kbong sa...

Alltså lika dyra som Ldwigs BOP är dom så klart inte....

Tvångströjan på den dagen jag köper en ludde bop för fullpris!!!