måndag, januari 25, 2010

Paiste 602 SAMLING

12" Medium Hi-Hat, 13" Medium Hi-hat, 14" Medium Hi-hat, 14" Joe Morello Set Hi-Hat,
14" Sound Edge Hi-Hat, 15" Sound Edge Hi-hat, 15" Medium Hi-Hat, 16" Flat Ride Thin,
16" Thin, 16" Thin Crash, 17" Joe Morello Set Crash, 17" S.S.Set Bright Ride,
18" S.S.Set Flat Ride Thin, 18" S.S.Set Crash/Ride, 18" Medium Ride, 18" Thin Crash,
18" Thin Crash, 19" Medium Ride, 20" Thin, 20" Thin Crash, 20" Medium Ride,
20" Joe Morello Set Ride, 20" Flat Ride Thin, 20" S.S.Set Deep Ride, 21" Medium ,
22" Medium Ride, 22" Dark Ride, 24" Medium Ride.

MEDDELAS ENDAST PÅ DETTA SÄTT!!!!!!!

(Jag uppfattar mej själv som en ödmjuk person, och vill inte att ni missförstår inlägget. Det är absolut inget skryt, men jag blev så överraskad när jag RÄKNADE P. 602:orna. Att dom var så MÅNGA! Därför fick jag en oemotståndlig lust att delge mina vänner i cyber-rymden hur det är ställt med mina P.602:or. Det är dom cymbaler jag använder hela tiden, de låter SÅ FINT!
Eder HF.

3 kommentarer:

Lars H "moderator" sa...

2002!
Nu är det hög tid att skaffa några såna också...:-)

Imponerande, Hasse, imponerande. Speciellt som jag vet att du använder dina prylar.

Många virvlar på hyllorna, men alla kan lyftas ner och spelas på. Inget skådebröd inte.

Njut av varje sekund i den samlings sällskap, min vän!

/Lars

Roger sa...

Hatten av för en riktigt fin 602-samling. Kul att de flesta av den också används. Paiste är ett intressant företag som har släppt en rad fantastiska cymbaler, men också en hel rad riktiga "dogs". Som du påpekat i tidigare inlägg finns 602-cymbaler som nätt och jämt är spelbara.

Niklas Kilenstam sa...

Hahaha!
Det är du, Hasse!
Jag har precis varit nere i Lund och rensat ut alla AZ jag inte kommer spela på....
Blev 2 st. 22:or, 1 st. 20, 1 st 16 och 2 st. 16" Hi-hats....
Sålde en 18" Crash till min kompis..