torsdag, januari 21, 2010

Ok Niklas nu kör vi lite audio ovanpå dina fantastiska byggen.

Använder fn en nyköpt 20" Paiste 602 (750:- inkl frakt och förskottsavgift) som blir mer och mer viktig för mig. Tre nithål, tunn, crashbar,,,,suck!

Har laddat ner lite nya filer på min myspacesida Per Uno Jonasson Drums där den är med.

Det är inspelningar från i fredags på restaurant sta Clara Lilla Nygatan 17. Varje fredag bjuder på öppen scen i form av bluesjam. Jag har varit värdtrummis där ett tag nu med mina stryktåliga Imperialstar be bop: 18x14 14x14 12x8 (original).... plus en oerhört ypperlig Supra.

Besök kan rekommenderas. Trevlig atmosfär och lagom full publik :)

Inspelningarna är från en rejält röjig kväll.... som är något jag gillar!!

1 kommentar:

Lars H "moderator" sa...

Jag vill också köpa Paiste 602 för 750:-!!!!!
Kollade myspace - trevligt!

/Lars