torsdag, september 08, 2011

Oanvänd Ludwig Hi-Hat



Hejsan.
Det här blir första inlägget på detta forum. Jag är trummis som spelar på heltid med olika svenska band och artister och har 4 olika vintage set i stallet. Mer om mig här: https://www.facebook.com/pages/Ola-Hultgren/189853164405076

En kollega till mig (Mats Olsson, slagverkare i Jönköpings Sinfonietta) har hittat ett orört gammalt hihatstativ med originalkartong som han undrar om någon samlare är intresserad av. Ni når honom på 070-747 12 70.

1 kommentar:

Lars H "moderator" sa...

Välkommen Ola!
Just det där hihat-stativet är min absoluta favorit.
Trots ala moderna Yamaha och Pearl, Dw och Gibraltar så är mitt gamla Ludwig en klar favorit.
Alla moderna stativ känns så onödigt överdimensionerade.
De höll för Krupa, Rich, Bonham och Moon. Då håller de nog för mig också.

Kanske får slå en signal till Mats...

/L