tisdag, april 03, 2012

Ludwig 12" - årgång *65 - for sale!!!









Ovanstående skönhet, en Ludwig 12"x8" hängtom, läggs härmed ut till försäljning. Hon är vitmålad på insidan, stämplad "SEP 3 1965", försedd med baseball bat dämpare osv.


Wrappen är "glossy" och sömmen "tight", kromet är hur fint som helst (kan ses på bilderna), pukhållarfästet sitter där det skall och är helt komplett. Inga extra hål således heller. Hon har blivit väl omhändertagen under alla de 46 år jag haft henne i min ägo, jag köpte henne ny år 1966. Badgen har nr 198910.


Mint condition ? Några små märken finns, men kan ni hitta en dam i bättre skick för sin ålder än denna - ja då är ni att gratulera!


Priset sätter jag till SEK 1.800:-, vid "snabb och smidig affär" medföljer casen.


Jag nås på tel 042/72363 alt mobil 070-5832705.


/Lennart Pn




2 kommentarer:

Lars H "moderator" sa...

Snygg, men kommer nog att se lite ensam ut bland mina andra trummor...
Har tipsat vidare, men det hade redan spritt sig.
Lycka till med försäljningen!
/Lars

Lennart Pn sa...

Hejsan!

Vill bara meddela att min gamla trotjänare nu fått ett nytt hem!

Vill också passa på att tacka för visat intresse.

Mvh/Lennart Pn