torsdag, april 12, 2012


Hej
Var också i Frankfurt o hängde mest i Ludwig montern där man funnit några nya vänner,mycket nytt intressant har det blivit nya Atlas serien är kanon Nya Acrolite special lim ed grymma virvlar.hade en lång diskussion med dom om att dom ville låna mitt Buddy Rich set till Buddy Rich memorial concert i London som jag var på förra veckan,en galen konsert med Buddy rich Big band och Baker,Paice,Weckl,Blackwell,Potter,Harrisson,Henshaw m.fl svårt o toppa det trumeventet lägger upp bilder snart . p.s mitt Buddy set stod redo men Ludwig han o bygga en kopia som dom använde :)) fast mitt är snyggare haha !








3 kommentarer:

Lars H "moderator" sa...

Ja, själv blev jag så imponerad att jag glömde ta bilder i Ludwigs monter!
Inte minst flat base-stativen imponerade.
Ludwig är helt klart tillbaka i full vigör.

Kul historia om Buddy-konserten!
Ännu roligare om det hade slutat med att ditt kit stått där... men en bra historia.

Lars H "moderator" sa...

Javisst ja... själv blev jag igenkänd på vintageavdelningen på Frankfurtmässan.
Via bloggens logga och gemensamma bekanta därigenom (som dock inte är med här!).
Trumvärlden är liten men trevlig att finnas i!
/L

BullOlle sa...

Haha, din sluga räv.. Det var därför du inledde din ankomst i drum haven med "Detta känner ni ju igen"... I love you man..