tisdag, april 08, 2008

Här kom bilden...


4 kommentarer:

Lars H "moderator" sa...

Jajjemen!
Vill åxå ha!
/Lars H

Blueprint sa...

Mycket läckert Pelle!

Kul att du kom med i bloggen.

/Kenth

Roger sa...

Toppenkit! - och välkommen till bloggen! Aniversary sparkle är ett fantastiskt hölje. Verkar som om det flöt in några sådana set till Sverige när det begav sig. Detta är det tredje setet jag vet om i svenskars ägo. Möjligen är inte alla svensksålda?

tjjaf ! kbong sa...

Tack för välkomnandet!!
Detta är i alla fall svensksålt.
Köpte av den eminente förste ägaren och fick ett mycket givande samtal med denna veteran. Istanbul K cymbalerna var sedan länge borta.
Apropå få kit sverigeköpta....
Nu ger jag chansen till bloggen att rätta mig. Men, jag har fått mig tll livs att det importerades endast fyra Camco kit till Sverige under sjuttiotalet. Ett Alice Cooper blue. Ett valnöt. Ett natural maple, och ett stradivarius brown ( ägt av Svante Turesson, sedermera till annan ägare i Uppsala). Så kalenderbitare, upp till bevis!