tisdag, oktober 16, 2007

14 x 4 gånger 12!

Sorry, boys, jag kunde inte hålla mej. 12 st. Downbeat, nästan overkligt! Från vä: Ludwig,
Ludwig transition badge, samt WFL. Hå,håja ja, tror ni inte att det finns en till ( omöjlig?)
färg, Burgundy Sparkle. Jag har aldrig sett någon på riktigt, undrar om jag kommer att hitta någon sådan. 13 st. är gränsen, någon Pink Oyster är väl inte troligt att man hittar. Sen har man täckt in Ludwigs 60-tals katalog rätt så bra, tycker jag! (De där 69- färgerna Mod Orange, Psyc. Red, Citrus Mod är jag tveksam till om några tillverkades överhuvudtaget. Och färgen Jet Black har jag aldrig sett, ingen Downbeat i alla fall.) Hejsan, hoppsan från Hasse!

2 kommentarer:

Roger sa...

Overkligt var ordet..! Jag antar att du har den största Ludwigsamlingen i Sverige - eller?

BIRDMOUNTAIN sa...

Jag vet ju inte säkert, men jag tror det!