tisdag, september 11, 2007

Ett trumkit som jag inte äger längre.....




Ja, den här rubriken har varit med en gång förut. Min första blogg fick jag hjälp av moderatorn med, och det var det här kitet på bild då också. Nyligen träffade jag killen jag sålt kitet till för c:a 5 år sedan. Han gillade det, men kunde aldrig använda det, det var för stort för hans clubspelningar. Jag nämnde att ett av mina Champ Spark(22,12,13,16) var till salu. Så vi bytte kit med varandra. Den här affären gjorde jag mest för att mannen i Kalmar var intresserad av ett STORT set. Han i sin tur hade 2 Ludwig oyster blackset till salu, så vi gjorde en liten affär. Han tog även "hand om" ett Ludwig Champ Spark 20,12,14,15. Bilder på trumset, virvlar, cymbaler kommer(har precis tömt min kamera).


2 kommentarer:

Roger sa...

Think BIG! Nån gång vill jag provspela det där kitet. De ÄR rock'n roll!

BIRDMOUNTAIN sa...

Roger! Jag har köpt ett likadant, nytt!!!! E-bay 140152788755 Hasse F.