tisdag, februari 01, 2011


Bifogar bild på sound edge från Camco.
detta är trumgodis gott folk!!

4 kommentarer:

BIRDMOUNTAIN sa...

Om jag var "mr Ludwig" i mitt tidigare liv, så är väl du "mr Camco"? Jag tycker vi bestämmer det! HF

tjjaf ! kbong sa...

Kanske inte så dumt. En gång i tiden kalldes jag Premierkungen av Kidde Vikingsson på gamla Boogie muic i Växjö. Varför vet jag inte. Kanske för att jag representerade en så stark inlevelse i de äldsta Premiers oerhörda kvalitet. (Hade ju bara ett WMP set från 62.) Något som Kidde alltid hållt med om :)

Men då visste vi inte vad Camco var!
En tillverkare på andra sidan atlanten som också kunde! :) :)

Hade förresten en amris i trumhörnan idag. Han är trummis i bandet Iron and Wine. han uppgav att det nu tillverkas exakta kopior av LA Camcostommar i USA.
Han har precis beställt ett set dyrt. Har nu glömt namnet på firman han nämnde. CS eller CC nånting.

Hur känns det egentligen HF när nästan alla Ludwigskönheterna är borta!

Pelle

tjjaf ! kbong sa...

Ok Mr 18%Camco då. Procentsatsen motsvarar ungefär andelen Camco i min trumhög. Jobbar hårt på att öka den. Har lyckligt förfallit till att nästan bara bevaka detta märke på eBay. En sund spärr mot dumma överköp för det finns nästan aldrig något till salu!!! Adrenalinet vaknar dock de gånger något kommer ut!

BIRDMOUNTAIN sa...

Jag saknar inte mina 17 sålda Ludwigset, det är faktiskt sant. I replokalen spelar jag mest på ett av mina Yamahaset(24,13 eller 14, 16 och 18), eller Ludwig Sparkl Silver. Jag laborerar med ett litet, 22,12,14,16 eller det största 24,13,16,18. Lite kul att byta ibland....I andra lokaler står det ett jättefint Galaxy Pearl som är svårsålt,men nån´gång så....Också lattjar jag lite med mina nya gröna DW, låter som en dröm!

Som synes finns det en hel del kvar, det går ingen nöd på mej inte! HF (har åtta set kvar)