tisdag, december 28, 2010

Upprop gubbar

Kära goa vänner, vadan har hänt på denna trevligaste av alla mötesplatser? Det lackar emot nytt år och jag sitter och tittar tebax på bloggen.. Det verkar som att vi under året har fått fler medlemmar men färre inlägg, detta mina vänner är ett otyg som måste stävjas. jag rekommenderar ALLA att ladda upp minst EN bild med tillhörande kommentar om ett trumset denna vecka. Jag behöver lite trumporr att avnjuta. Bloggarn har väl inte dött bara för att Herr Fogelberg har blivit av med sina Ludwigs? Jag behöver lite Ludwig, Slingerland, Levin, Tama, Gretsch, Premier, osv, osv...
Logg on, load up, drop out

God forsättning på er alla,
/O

3 kommentarer:

BIRDMOUNTAIN sa...

Håller med föregående. Jag har länge sett att vi är några kämpar(5-6 st)som lägger ut bloggar. Resten, ja det vore ju kul om ni visade lite intresse och gjorde lite inlägg ni också. Har ni problem, vet ni inte hur ni ska göra, hör av er! Birdie

Lennart Pn sa...

Ja, en annan har inte så där hemskt mycket att visa upp, men några idéer har jag som kan vara användbara framöver (hinner dock inte den närmaste veckan, tyvärr - undertecknad jobbar långsamt med datorn, se ...)

Annars är det nog som Olle hävdar, inläggen har blivit färre - och ävenså kommentarerna! Det är inte så kul att "anstränga sig" och sedan responsen uteblir!!! Man vet ju inte om folk ens läser det man har bidragit med eller inte?

Själv kommenterar jag inte ALLA inlägg ALLTID, ska försöka bli bättre på den punkten!

Olle har ju helt rätt när det gäller "trumporren" - det är härligt att kolla in både gamla och nya(re) burkar med beledsagande "varudeklaration"!

Även om man, som undertecknad, inte har tillgång till något som kan jämföras med Birdies ljuvliga R`n`R studio (med den näpna lilla brevlådan i dörren!) så hoppas man att (i värsta fall) ens vardagsrum kan duga som bakgrund. (Undrar fö om någon studio i hela världen har fått skåda så många Ludwig-kit som den i K-holm?)

Gott Nytt År på er alla!

/Lennart Pn

Lars H "moderator" sa...

Instämmer!
Kul att någon mer än jag jagar på lite...

Ska bättra mig själv!

/Lars