lördag, oktober 14, 2006

Levin



Hej!
Har nu fått ordning på min krånglande dator , som dessutom bara har tel. modem , så allting tar sin tid. Verkligen kul att det finns fler som har intresse av gamla trummor. Själv pren. jag på en tidning som heter Classic Drummer , tidigare Vintage Drummer , där det finns bra artiklar och fina bilder. Har inte så många bilder på mina Levintrummor , men ska ordna flera. Väskan på bilden är för virvel, fotpedal och stockar. Redsparkle-virveln är en piccolo 36x10 cm. Bifogar också en bild på en stämnyckel. Jag besvarar gärna frågor om Levintrummor/tillbehör och dess historia så långt jag kan, samt är givetvis intresserad av tips om var jag kan hitta något mera.
MVH
Nisse Berg

1 kommentar:

Lars H "moderator" sa...

Kul Nisse!
Och kul att du är med.
Ska bli intressant att följa bilderna när de kommer!
/Lars H